Wednesday 22 June 2011

ketandusan idea

hurm aku sebenarnya tidak tahu nak cerita apa kt sini.. coz ak xda idea langsung. yela tengah cuti sem ni.. otak aku beku terus..hadoi... pejam celik. pejam celik aku da nk masok sem 4 bulan depan.. macam x percaya ja... so aku harap semuanya akan berjalan dengan lancar. aku harap sangat supaya exam aku kali ni pas mcm yang sebelumnya... jangan la ada yang kantoi... xlarat aku nk ulang nanti...

 xsanggup rasa bila terpikir kalau kena repeat nanti..
ohhhh.. nooo...

so dyanti razali kau jangan nk main2 dah.. cuba la serius bila blajar... ini adalah satu peringatan kepada diri kau ok.. jangan sampai da terkena batang hidung sendiri baru nk menyesal... time tuh dah terlambat ok!! so ko kena berusaha ok!! 

berusaha macam baby comel ny.. hehehe..

so sampai sini ja la celoteh ak pada hari ini... so bile aku senang and xbz nanti aku update lagi cerita baru tentang diri aku... 

No comments:

Post a Comment